loader
  • Otelinizin yazılım ihtiyacı için sadece

  • Türkiye'de gerçek manada
    ilk ve tek 7/24 destek hizmetinden
    faydalanmak ister misiniz?

  • Farklı yazılım sistemleri ile entegrasyon
    karmaşası mı var?

  • Tüm platformlara uyumlu
    yeni nesil yazılım
    bileşenlerine ne dersiniz?

  • Otel yönetim rahatlığınız

Front Office
Back Office
Head Office
Online

Önbüro

Acente-Firma Anlaşmaları, Rezervasyon, CheckIn/CheckOut, Folyo ve İşlemleri, Önkasa, Oda Planlaması, Kat Hizmetleri, Room-Rack, Fatura,Telefon Rehberi, AKBS XML

Banket Yönetimi

Aktivite Rezervasyon, Mekan Planlama, Organizasyon Takibi

Devre Tatil

Devre tatil dönem, süre ve oda tipi tanımları, devre tatil rezervasyon, cari hesap veya extra hesap işlemleri.

Güzellik Merkezi Yönetimi

Mekan/Hizmetli Planlama, Paket Tanımları, Komisyon Takibi, Esnek Fiyatlandırma

Cari Hesap

Acente, Misafir, Satıcı, Personel Cari Hesapları, Banka-Kasa, Çek-Senet, Yaslandırma, Finans, Cari Mizan vb Raporlar

Genel Muhasebe

Tek Düzen Hesap Planı, Muhasebe Fişi Girişi, Tahakkuk İşlemleri, Rapor-Analiz

Stok

Depo-Stok Takibi, Ürünler - Reçeteler, Ödenmezler, Maliyet Hesapları, Periyodik Sayım-Devir

Pos

Adisyon işlemleri, X-Z Raporları, Kredili/Peşin Satışlar

GRM(Misafir İlişkileri)

Misafir Profilleri, Toplu İletişim (SMS, E-Mail), Anket ve Değerlendirme

Operasyon Yönetimi

Arıza Takibi ve Planlaması, Malzeme Kullanımı, Periyodik Bakım

Satın Alma

Depo Stok Seviyeleri, Departman Talepleri, Ana Depo Talep Planlaması, Satın Alma İstekleri, Satıcı Fiyat Karşılaştırma, Satıcı Sözleşmeleri


Internet Booking Engine

Potansiyel misafirleriniz, web sitenize entegre edilen yeni nesil IBE rezervasyon sistemi ile tüm detaylarıyla anında rezervasyon yapabilirler.


e-Concierge

Misafir Portalı, Misafir tercihleri, Misafir talepleri ve Web üzerinden Upsell, Anketler, Ön kayıt, Pre/Post Misafir Yorum paneli


Hotel Guest Review

Yorum portallarında itibarınızı HGR (Hotel Guest Review) ile yükseltin.


Tüm destek Talepleriniz için detaylı bilgi alabileceğiniz doğru yerdesiniz!

Sektördeki deneyimleri ile konularında uzman olan AmonRa Çağrı Merkezi personelimiz; 7/24 sabit bir hattan sizlere destek verebilmek için telefonun diğer ucunda sizleri bekliyor. Teknik destek departmanımıza ileteceğiniz tüm soru ve talepleriniz kayıt altına alınarak, sizlere daha kaliteli bir hizmet verebilmemizi ve süreç hakkında eksiksiz bilgilendirme yapabilmemizi sağlıyor.


Rawiki, Amonra yardım ve döküman sayfası için tıklayın.

Team Viewer Destek programını indirmek için tıklayın.

Destek Talep Formu






Akdeniz Üniversitesi Kampüsü Teknokent Binası Ofis 1.4
07058 Antalya
Sicil Numarası: 500682
7/24 Destek : +90 444 2 348
Telefon: +90 242 227 72 01
Fax: +90 242 227 08 48
E-mail: amonra@amonra.com.tr

E-bulten kaydı oluşturmak için;